събота, 4 февруари 2012 г.

Мерси, ама - не, мерси!



Работя по една проектна работа в университета и помощника на професора вчера ми прати и-мейл с нова задача, при положение, че в началото на семестъра бяхме обсъдили какво да включва проекта / не знам дали още си спомня това /.

-Ех, да му се ненавиди нещастника долен.
/си помислих/
-Къде беше цял семесър, че сега на края се сети.

Та тоя тип на име Ким, или както вече го подиграваме с албанеца - Lil Kim Tim Fin Tin tin, защото установихме, че Ким е по-скоро женско име, много ме нерви. Не стига, че никаква помощ не ми оказва /като отида да го питам за нещо, получавам отговор "Ами ти прочете ли този pdf дето съм публикувал"/, ами на всичкото отгоре и още работа ми създава.

От вчера мислим /аз, брата, Катя и албанеца/ някакъв отговор да откажа тази нова задача, защото е вече края на семестъра и искам да предавам след няколко седмици. /а и честно казано не ми се занимава с още простотии/
Трябва обаче накрая да няма сърдити и намръщени, защото след това ми предстои дипломна работа при същия типаж.

На кратко това, което измислихме до момента се обобщава с:
-Мерси, ама - не, мерси!

Няма коментари: