събота, 18 декември 2010 г.

2 куфара

Днес бях на мисия да взема два куфара, които спечелих от ebay за 1 eur.
Подготвен както винаги, прегледал съм всички разписания, пристигам на гарата в Дюселдорф 15мин преди моя влак. Оказа се, че влакът няма да пътува от Дюселдорф, а от следващата гара - Дуизбург. Намирам бързо връзка до Дуизбург и се качвам. В Дуизбург ново двайсет - и там влакът отпада. Следващата ми опция се оказва влакът, с който пристигнах в Дуизбург. Айде бягай пак към коловоза. Без малко да не го хвана. На следващата голяма гара трябва да се прехвърля. Оказа се, че и там влакът отпада... може би е бил един и същ влак, но не съм сигурен. Следващият влак е след 40мин.

Седнах да почета книга. След 40мин гледам ново двайсет - а именно 20мин закъснение. Запътвам се лежерно към коловоза и гледам, че има влак там вече. Добре че се качих, защото тръгна с 5-10мин закъснение и се оказа правилният влак.

В Мюнстер трябва да се кача на автобус до това село Лаер. Естествено и автобусът закъсня.
Най-накрая пристигнах, намерих и адреса сравнително бързо. Прехвърлихме 2 приказки с жената, дадох и едно евро, тя ми даде куфарите и 'Шьонен Таг нох' :)

За автобусът за навръщане трябваше да чакам 1 час и затова седнах да изпия един чай в някаква закусвалня. А тая закусвалня тип кафене или дюнерджийница на майната си - чаят 1,20 eur. Разбиха ме тотално.... Докато чаках автобуса обмислях варианти - какво да правя ако шофьора не ме пусне с два куфара, да му плащам ли, да хвърлям единия куфар ли....

За мое щастие ме пуснаха и с двата без никакви проблеми.
На връщане даже и влакът имаше само 10мин закъснение и беше без прекачвания. Можех да си чета и похапвам на спокойствие.

Куфарите са в доста добро състояние. Явно собственикът просто не е искал да ги извърля на боклука, а да ги даде на някого, на когото му трябват. Само така си обяснявам тая история с 1-то евро. Дръжките и колелата са от гадните пластмаси и не се знае колко ще издържат. По принцип не бих си взел такъв / такива куфари, но като за 1eur може :)







В заключение:
-1 чай може да струва 1,20 eur
-2 куфара могат да струват 1,00 eur

Няма коментари: