вторник, 23 ноември 2010 г.

The Winning Bid

Може да не получа скоро 90 млрд. като ирландците, но затова пък се сдобих с велосипед почти за без пари.


Спечелих колелото на търг. 16 евро.
Бегач е като нашите стари колела, даже повече прилича като това на Вихо, 21 скорости. Широки гуми, преден и заден калник, седалката беше малко отчупена ама май още става, има заден стоп със динамо, звънеца е счупен, веригата трябва да се смаже малко, задната гума е мека, ама не можах да я напомпя на бензиностанцията, ще ми трябва някаква приставка. Изглежда всичко добре, ама не съм го карал още.

А на тоя търг какви тънкаджии имаше. Един си взе доста по-голямо колело от моето за 5 евро, вярно че и двете му гуми бяха премазани, ама всичко друго беше ток. А пред мен имаше един дето наддаваше на всички колела, и като минат 10 евро, почва да клати главата и се отказва.... хаха голям смешник.
Като се показа моето колело....(то беше някъде 10-тото по ред) си викам а тоя бегач няма да го искат много хора. Давай ще се пробвам. Дядката дето води наддаването почна от 15 евро. 15, 15, някой 15.... никой.... 14,13.... някой 10.... Пак всички мълчат. Май падна на едно евро и се почна. Един двама се обадиха и стана 5 евро. Включих се и аз. Тоя пред мен естествено и той наддаваше и някъв ме изгледа като си вдигнах ръката и аз. 6, 7, 8 евро. Тоя пред мен каза 10. Някой каза 11. Аз 12. Тоя отпред пак се отказа :) Някой каза 13. Аз викам айде ще кажа 14 и няма да се напъвам повече (по принцип бях дошъл мах 30 евро да дам, ама за предпочитане исках до 20-22)..... 14 първи път..... 14 втори път.......14 продадено на батко ви Марто!
А точно в този момент последния наддавач искаше да качи пак ама закъсня. СОРИ :)
Имаше и някаква надценка и стана крайна цена 16.10 :)

Няма коментари: